Mesafeli Satış Sözleşmesi

Koşullar ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 – TARAFLAR

İşbu Sözleşme aşağıdaki taraflar arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde dijital ortamda imzalanmış ve onaylanmıştır.

Alıcı: Hizmet/ürün/eğitim alan kişi; (sözleşmede bundan sonra “ALICI” olarak anılacaktır)
Ad-Soyad: Başvuru formunda beyan edilen ad-soyad
Adres: Başvuru formunda beyan edilen adres

Satıcı: Reset (sözleşmede bundan sonra “SATICI” olarak anılacaktır)
Ad-Soyad: Reset Dijital Ajans (www.reset.net.tr)
Adres: Tuzla / İstanbul
Telefon: +90 535 213 51 94
E-Posta: info@reset.net.tr

İş bu sözleşmeyi kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.

MADDE 2 – KONU

İşbu sözleşmenin konusu, tüketicinin satıcı internet sitesinden elektronik ortamda başvurusunu yaptığı ya da siparişini verdiği internet sitesinde nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen eğitim, ürün ya da hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3 – ÜRÜN/HİZMET ÖZELLİKLERİ

Satışın gerçekleştiği satıcı internet sitesinde satın alınan ürün ya da hizmetin tüm özellikleri, koşulları ve şartları belirtilmiştir. Ürün ya da hizmetler birbirinden farklı özellik, koşul ve şartlar gösterebilir. Tüketici başvurduğu ya da satın aldığı ürün, hizmet ya da eğitimin ilgili tanıtım ve başvuru sayfasında yer alan özelliklerini, koşullarını ve şartlarını okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 4 – ÖDEME ŞEKİLLERİ

Tüketici, ödemeyi kredi kartı, banka kartı, havale ya da EFT yöntemlerinden biri ile gerçekleştirebilir. Ödeme yöntemi seçeneği satıcı sitesi üzerinde ödeme adımında tüketici tarafından seçilir. Tüketici, satıcı sitesinde ödeme adımında kredi kartı ile taksitli ödeme yapabilir. Taksit uygulayan banka / kart türleri, taksit sayısı ve vade farkı oranları ödeme adımında görüntülenmektedir. Kredi kartına taksitli ödemelerde, taksit sayısı ve tutara göre vade farkı oranı sipariş tutarına eklenir ve vade farkı tüketici tarafından ödenir. Sipariş sayfasında belirtilen bankalar kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankaların inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir. Diğer yandan vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, tüketici, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve tüketici arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 5 – ÖDEME GÜVENLİĞİ

Kredi kartı ödeme altyapısı Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS) lisanslarına sahip güvenli Stripe tarafından sağlanmaktadır. Ayrıca internet sitesi 256 bit şifreleme yaparak tüketicinin kredi kartı ya da banka kartı bilgilerini güvence altında almaktadır, bu durumu adres çubuğunda şifrelenmiş ikondan ya da https:// uzantısından teyit edilebilir. Tüketiciye ait kredi kartı bilgileri kesinlikle saklanmamaktadır ve kaydedilmemektedir.

MADDE 6 – KREDİ KARTI İLE İADE PROSEDÜRÜ

Sitedeki eğitim ve diğer ürünler dijital içerik hizmeti olduğu ve sanal (online) ürün olduğundan ve onaydan sonra tüketicinin kullanımına açık olması sebebiyle herhangi bir iptal ve iade işlemi yapılmaz. Sözleşmeye konu hizmet online ya da dijital içerik olduğu için, tüketici satın alım işlemini gerçekleştirdiği andan itibaren hizmetten faydalanma hakkına sahiptir. Kredi kartı ile ya da Stripe ile ödeme yöntemi ile yapıldığında, sitedeki eğitim ya da ürünler tüketicinin kullanıma otomatik ve anlık olarak açılır. Kredi kartı ile ödeme yapıldığında, sitedeki eğitim ya da ürünlerle ilgili içeriklerin, tüketicinin bilgisayarından, telefonundan ya da diğer cihazlarından izlemesine, okumasına, saklamasına ve indirmesine imkan tanınır. Tüketici, dijital içerik ve sanal ürün hizmeti satın aldığından dolayı her ne sebepten ötürü olursa olsun herhangi bir iptal ve iade işlemi uygulanmaz. Ayrıca her bir ürün, hizmet ya da eğitimin başvuru ve tanıtım sayfasında ek açıklama kısmında “Ücret iadesi yapılamadığından, başvuru yapmadan önce bilgileri dikkatli bir şekilde okumanızı tavsiye ederiz.” ibaresi yazılmaktadır. Tüketici, sözleşmedeki kredi kartı ile iade prosedürünü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 7 – HAVALE / EFT ÖDEME SEÇENEKLERİNDE İADE PROSEDÜRÜ

Havale ve EFT işlem adımlarından biri ile ödeme işlemi gerçekleşti ise sitedeki eğitim ve diğer ürünler dijital içerik hizmeti olduğu ve sanal (online) ürün olduğundan ve onaydan sonra tüketicinin kullanımına açık olması sebebiyle herhangi bir iptal ve iade işlemi yapılmaz. Sözleşmeye konu hizmet online ya da dijital içerik olduğu için, tüketici satın alım işlemini ve ödeme işlemini gerçekleştirdiği andan itibaren hizmetten faydalanma hakkına sahiptir. Ödeme işlemi ve ödeme onayından sonra sitedeki eğitim ya da ürünler tüketicinin kullanıma otomatik olarak açılır. Aktivasyon yapıldığında, sitedeki eğitim ya da ürünlerle ilgili içeriklerin, tüketicinin bilgisayarından, telefonundan ya da diğer cihazlarından izlemesine, okumasına, saklamasına ve indirmesine imkan tanınır. Tüketici, dijital içerik ve sanal ürün hizmeti satın aldığından dolayı her ne sebepten ötürü olursa olsun herhangi bir iptal ve iade işlemi uygulanmaz. Ayrıca her bir ürün, hizmet ya da eğitimin başvuru ve tanıtım sayfasında ek açıklama kısmında “Ücret iadesi yapılamadığından, başvuru yapmadan önce bilgileri dikkatli bir şekilde okumanızı tavsiye ederiz.” ibaresi yazılmaktadır. Tüketici, sözleşmedeki havale / EFT ödeme iade prosedürünü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 8 – BİLGİLENDİRME PROSEDÜRÜ

Tüketicinin, ürün ya da hizmet ile ilgili kredi kartı/stripe ile ödeme seçeneği seçmesi durumunda eğitim/hizmet süreci otomatik başlar ve 30 gün süre ile devam eder. Havale/EFT ile ödeme seçeneği seçmesi durumunda eğitim/hizmet süreci ödeme onayından sonra hemen başlar ve 30 gün süre ile devam eder. Tüketicinin satın alma işleminden başlamak suretiyle 30 gün sonuna kadar eğitimini tamamlaması, sınava girmesi ve eğitim tamamlama formunu gönderme sorumluluğu vardır. Her iki ödeme türünde de 30 günün sonunda süreç sora erer. Satıcının, bu süre içerisinde eğitim başlangıç tarihi, eğitim bitiş tarihi, sınav tarihi, eğitim tamamlama formu gönderim tarihi ve genel bilgilendirme ile ilgili tüketiciye e-mail gönderme, SMS mesajı gönderme, WhatsApp mesajı gönderme, telefon etme ve kargo/posta gönderimi zorunluluğu yoktur. Tüketici, satın aldığı ürün ya da hizmetin tanıtım ve satış sayfasındaki ilgili tarihler ve süreçler ile ilgili bilgilendirme yazılarını okuduğu kabul etmiş sayılır. Tüketici bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 9 – ÜRÜN YA DA HİZMET DEĞİŞİMİ VE DEVRİ

Tüketici, ürün ya da hizmetlerin dijital içerik olduğunu kabul eder. Sitedeki eğitim ve diğer ürünler dijital içerik hizmeti olduğu ve sanal (online) ürün olduğundan ve onaydan sonra tüketicinin kullanımına açık olması sebebiyle herhangi bir değişim ve devir işlemi yapılmaz. Sözleşmeye konu hizmet online ya da dijital içerik olduğu için, tüketici satın alım işlemini ve ödeme işlemini gerçekleştirdiği andan itibaren hizmetten faydalanma hakkına sahiptir. Ödeme işlemi ve ödeme onayından sonra sitedeki eğitim ya da ürünler tüketicinin kullanıma otomatik olarak açılır. Aktivasyon yapıldığında, sitedeki eğitim ya da ürünlerle ilgili içeriklerin, tüketicinin bilgisayarından, telefonundan ya da diğer cihazlarından izlemesine, okumasına, saklamasına ve indirmesine imkan tanınır. Tüketici, dijital içerik ve sanal ürün hizmeti satın aldığından dolayı her ne sebepten ötürü olursa olsun herhangi bir değişim ve başka birine devir işlemi uygulanmaz.

MADDE 10 – FATURA

Satıcı, tüketici adına fatura düzenlemekle yükümlüdür. Satıcı, e-arşiv uygulaması kullanmaktadır. Bu kapsamda satıcı tarafından düzenlenen faturaların basılabilir görüntüsü e-posta ile tüketiciye gönderilir. Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup, ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır. Satıcı e-arşiv mükellefi olduğu için tüketicinin başvuru ve satış formunda belirttiği bilgiler doğrultusunda e-fatura düzenler ve tüketicinin bu formda belirtiği e-posta adresine e-posta ile gönderir. Ayrıca normal posta ve kargo ile basılı bir fatura göndermez. Tüketicinin fatura için verdiği bilgiler ve e-posta adresinin doğruluğu konusunda tüketici sorumludur. Tüketici bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 11 – GENEL HÜKÜMLER

17.1- Tüketici, satıcı internet sitesinde sözleşme konusu ürün ya da hizmete ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
17.2- Ürün ya da hizmet sözleşme tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde teslim edilecektir. Ürün ya da hizmetin teslim edilmesi anına kadar tüm sorumluluk satıcı’ya aittir.
17.3- Satıcı, sözleşme konusu ürün, hizmet ya da içeriğin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmesinden sorumludur.
17.4- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin tüketici’nin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
17.5- Ürünün tesliminden sonra tüketici’ya ait kredi kartının tüketici’nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini satıcı’ya ödememesi halinde,tüketici’nin kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün satıcı’ya gönderilmesi zorunludur. Tüketici, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 12 – UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Mahkemeleri yetkili olup; uygulanacak hukuk Türk Hukuku’dur. Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerli olmak üzere her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan ihtilaflar için tüketici işleminin yapıldığı veya tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise tüketici işleminin yapıldığı veya tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri Yetkili olacaktır. Tüketici, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

MADDE 13 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda Satıcı’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veritabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Sipariş, ürün ya da hizmetin gerçekleşmesi durumunda tüketici işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. tüketici, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.
SATICI : 
ALICI(“TÜKETİCİ”) : 
Tarih: